Friday 30 November 2012

Anda meminati grafik?

Kami turut menawarkan kursus latihan untuk mereka yang meminati grafik. Kami akan mengajar anda menggunakan skop pembelajaran yang menepati keperluan masa kini dalam industri seni grafik berbantukan komputer.

Untuk menajdi seorang pereka grafik yang berkebolehan, anda mesti mempunyai minat yang memdalam kerana minat dapat membantu menghasilkan idea yang lebih kreatif dan mampu membuat orang terpesona dengan hasil kerja anda.

Di Camca Production, Kami menawarkan harga berpatutan untuk mengikuti kelas kami dan anda boleh memilih untuk kami mengajar di rumah anda, atau anda datang ke tempat kami. Fleksibel bukan??

Kami akan mengakar anda grafik industri dan editing kerana buat masa kini,pasaran grafik lebih tertumpu kepada 2 perkara itu. Kami juga akan mengajar anda menggunakan pelbagai software seperti:

  • Adobe Photoshop ( Editing )
  • Adobe Illustrator ( Designing )
  • Adobe In Design ( Magazine )
  • Corel Draw ( Designing )

Software yang di sebut di atas sangat penting untung penghasilan grafik dan sekiranya anda mampu menggunakan kesemua software tersebut, anda mampu menghasilkan ribuan ringgit sebulan ketika bekerja dan membuat freelance.
Jika anda berminat, anda boleh terus menghubungi kami,tunggu apa lagi, serlahkan kreativiti anda bersama kami dan hasilkan side income!